راهنمای خرید کفش عروسکی : دوست زیبای بهاری

persianpishraneh.com

راهنمای خرید کفش عروسکی : دوست زیبای بهاری

تاریخچۀ کوتاه کفش عروسکی

 این مدل کفش در واقع اقتباسی از کفش های باله هستند. هرچند کفش های باله اولین بار در قرن ۱۸ به وجود آمدند، اما این مدل کفش عروسکی که این روزها در دنیای مد می بینیم را سالواتور کاپاتزیو (Salvatore Capezio) یک کفاش ایتالیایی ساخت. بعد از دیدن پتانسیل هایی که کفش های ساخته کاپاتزیو داشت، یک طراح مد امریکایی به نام کلر مک کاردل (Claire Mccardell ) از کاپاتزیو خواست که یک پاشنه تخت محکم به آن ها اضافه کند تا او بتواند از آن ها در کالکشن ۱۹۴۱ خود استفاده کند.

در سال ۱۹۴۷، رُز رپتو (Rose Reppetto)) مدل مشهور کفش عروسکی اش را بر اساس آن ساخت و بعد از آن بود که این استایل کفش در دنیای کفش های زنانه شناخته شد. طی سال ها، پرنسس دایانا (Princess Diana) و آدری هپبورن (Audrey Hepburn) عاشق این مدل کفش بودند و در اکثر مواقع از این مدل کفش زنانه استفاده می کردند. همین موضوع باعث افزاش محبوبیت این مدل کفش ها در سرتاسر جهان شد.

علی رغم به روز رسانی این مدل مانند افزودن سگک، به کارگیری پارچه جدید، طراحی اشکال جدید، افزودن بند و چیزهایی از این قبیل، مدل کلاسیک کفش عروسکی تغییر چندانی پیدا نکرد. کفش های عروسکی استایلی راحت و زیبا خلق می کنند و با هر استایلی هماهنگ هستند.

دو روش برای پوشیدن کفش عروسکی

اگر چه می توانید هر کفشی را برای چند استایل مختلف استفاده کنید اما در اینجا می خواهیم دو استایل متفاوت با کفش عروسکی را بررسی کنیم.

۱- کفش عروسکی با شلوار جذب

 

 

  • اگر می خواهید کفش عروسکی خودتان را با یک شلوار جذب بپوشید یادتان باشد که رنگ شلوار با کفش متفاوت باشد زیرا این تضاد ایجاد شده زیبایی کفش و پای شما را دوچندان می کند، در صورتی که کفش و شلوار یکرنگ انتخاب شود، این زیبایی را از بین می برد.
  • کفش عروسکیتان در کنار یک شلوار جذب با یک مانتو طرح دار می تواند استایلی فوق العاده برایتان خلق کند. مانتوهای بهاره و تابستانه که لخت و نازک هستند بهترین گزینه برای این استایل هستند.
  • کفش عروسکی می تواند یک گزینه مناسب برای مکان های رسمی باشد؛ در این صورت بهتر است آن را با یک شلوار جذب و یک مانتو کتی ساده بپوشید. تأثیر یک روسری ابریشمی طرح دار با رنگ های جذاب و زنده را فراموش نکنید.

۲- کفش عروسکی با شلوار گشاد

  • ایجاد یک استایل شیک با شلوار گشاد برای اکثر افراد کار دشواری است، اما کفش عروسکی می تواند کار را برای شما راحت کند. در این مورد توصیه می کنیم که از شلوارهای گشاد با رنگ روشن استفاده کنید تا رنگ کفش عروسکیتان بیشتر نمایان شود.
  • همراهی با شلوارهای گشاد تنها از عهده مانتوهای گشاد برمی آید. رنگ و طرح مانتو در این استایل از اهمیت زیادی برخوردار نیست اما به یاد داشته باشید که گشادی مانتو و شلوار باید هماهنگی مناسبی داشته باشند.

نکات مهم برای خرید کفش عروسکی

۱- به دنبال کفش عروسکی باشید که کاملاً به روز باشد. اگرچه کفش های عروسکی کلاسیک هنوز و همچنان کارایی اولیه خود را دارند، اما مدل های متنوع زیادی در بازار موجود است که می توانید از میان آن ها انتخاب کنید. کفش های عروسکی سگک دار، این روزها یکی از محبوب ترین کفش های عروسکی هستند. علاوه بر این مدل می توانید با یک کفش عروسکی بنددار استایلی متفاوت و زیبا برای خود خلق کنید.

پیرو مد روز باشید

۲- حدود قیمتی که می خواهید خرید کنید را مشخص کنید. کفش های عروسکی را در تمام برندها و مغازه های کفش فروشی با قیمت های متفاوت می توانید بیابید، اما به یاد داشته باشید کفش های ارزان ممکن است عمر طولانی نداشته باشند و در مقایسه با کفش های گران قیمت چندان راحت نیستند. بنابراین، در مورد اینکه این مدل کفش را برای چه مواقعی می خواهید تصمیم گیری کرده و سپس خرید کنید.

سر کیسه را کمی شل کنید 
                                

                                
                                    <div class= راهنمای خرید کفش عروسکی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.