خانه
عناوین مطالب
تماس با من
خرید و فروش و قیمت های لوازم برقی
خرید و فروش و قیمت های لوازم برقی
پیوندها
مرکز پخش انواع گیرنده های دیجیتال
مرکز پخش انواع گیرنده های دیجیتال
لالی الکترونیک
لالی الکترونیک
کملیون
کملیون
قیمت محافظ های یخچال
قیمت محافظ های یخچال
قیمت شارژرهای مختلف
قیمت شارژرهای مختلف
قیمت چراغ قوه چراغ اظطراری چراغ مطالعه
قیمت چراغ قوه چراغ اظطراری چراغ مطالعه
قیمت تلفن بیسیم پاناسونیک
قیمت تلفن بیسیم پاناسونیک
قیمت تلفن بیسیم پاناسونیک
قیمت تلفن بیسیم پاناسونیک
قیمت تجهیزات شبکه
قیمت تجهیزات شبکه
قیمت باتری سکه ای کملیون
قیمت باتری سکه ای کملیون
فروش لامپ LED
فروش لامپ LED
فروش گوشی تلفن تکنو تل
فروش گوشی تلفن تکنو تل
فروش فیوز مینیاتوری شراک
فروش فیوز مینیاتوری شراک
فروش پایه تلویزیون
فروش پایه تلویزیون
فروش باتری کملیون
فروش باتری کملیون
فروش انواع لوازم برقی
فروش انواع لوازم برقی
فروش آیفون تصویری سیماران
فروش آیفون تصویری سیماران
فروش آنتن
فروش آنتن
دنیای آنتن
دنیای آنتن
حراج لوازم برقی
حراج لوازم برقی
تی وی جک
تی وی جک
پخش و فروش پاور بانک های کملیون
پخش و فروش پاور بانک های کملیون
پخش و فروش انواع تلفن
پخش و فروش انواع تلفن
پخش محافظ پارت
پخش محافظ پارت
پخش انواع کابل کواکسیال
پخش انواع کابل کواکسیال
بازرگانی پرشین پیشرانه
بازرگانی پرشین پیشرانه
باتری صنعتی کملیون
باتری صنعتی کملیون
انتن هوایی 360 درجه تمام جهت
انتن هوایی 360 درجه تمام جهت
انتن مرکزی
انتن مرکزی
انتن رومیزی لالی مدل 252
انتن رومیزی لالی مدل 252
آفر الکترونیک
آفر الکترونیک
آخرین قیمت کابل شبکه
آخرین قیمت کابل شبکه
** قیمت لوازم برقی **
** قیمت لوازم برقی **
بازرگانی پرشین پیشرانه
بازرگانی پرشین پیشرانه
بازرگانی پرشین پیشرانه
بازرگانی پرشین پیشرانه
خدا
رومانتیک
رز
جزوه های گوناگون
عقیق
کالای دیجیتال
فتوسل
آنتن رومیزی
گیرنده دیجیتال
آیفون تصویری
محافظ برق
باتری کملیون
لامپ کملیون
شارژ باتری
پایه تلویزیون
برق صنعتی
هواکش و تجهیزات تهویه
درب بازکن های صوتی و تصویری
تلفن پاناسونیک
کلید مینیاتوری
LED لامپ
بهترین آنتن تلویزیون گیرنده دیجیتال
آنتن رومیزی گیرنده دیجیتال
آنتن رومیزی قوی
بهترین آنتن رومیزی
قویترین آنتن رومیزی
ابر برجسب
بازرگانی پرشین پیشرانه
پخش لوا
لاله زار شمالی
پخش لوازم برقی
سیم
آنتن تلویزیون
کابل
نحوه ی اتصال کابل آنتن
سیم و کابل
آنتن رومیزی
آنتن
پخش لو
انتن
پایه تلویزیون
تعم
جدیدترین یادداشتها
همه
[ بدون عنوان ]
لیست قیمت سیم و کابل سیمکو
پایه دیواری تلویزیون تی وی جک مدل A2 مناسب برای تلویزیون های 55 تا 85 اینچ
بررسی و انتخاب بهترین پایه دیواری تلویزیون
بررسی و انتخاب بهترین پایه دیواری تلویزیون
راهنمای نصب تلویزیون به دیوار کناف توسط پایه تلوزیون TV-JACK
سئو تصاویر و عکس های سایت
تفاوت تلویزیون های دیجیتال و آنالوگ
خرید بهترین آنتن رومیزی
تقویت اعتماد به نفس
بایگانی
خرداد 1399
1
اردیبهشت 1399
5
اسفند 1398
9
بهمن 1398
12
دی 1398
10
آذر 1398
6
آبان 1398
7
مهر 1398
10
شهریور 1398
5
مرداد 1398
6
تیر 1398
12
خرداد 1398
12
اردیبهشت 1398
6
فروردین 1398
5
اسفند 1397
11
بهمن 1397
16
دی 1397
13
مرداد 1397
1
خرداد 1397
3
اردیبهشت 1397
12
فروردین 1397
7
اسفند 1396
14
بهمن 1396
24
دی 1396
8
آذر 1396
10
آبان 1396
9
مهر 1396
18
شهریور 1396
28
مرداد 1396
54
تیر 1396
11
خرداد 1396
27
فروردین 1396
1
اسفند 1395
22
بهمن 1395
29
جستجو
آمار : 31391 بازدید
Powered by Blogsky
رشد و توسعه کسب و کار
رشد و توسعه کسب و کار
رشد و توسعه کسب و کار
مدیریت بازاریابی
شما برای رشد و توسعه کسب و کارتان نیاز به برنامه بازاریابی دارید.
یک برنامه بازاریابی درست و دقیق همه چیز را برایتان شناسایی میکند؛
از شناسایی مشتریان هدف شما تا اینکه چطور میخواهید به آنها دسترسی یابید و چگونه مشتریانتان را حفظ کنید
که به صورت متداوم از شما خرید کنند.
اگر برنامه بازاریابی ( مارکتینگ پلن) به شکل مناسب تدوین شود، تبدیل به نقشه راه شما در طول مسیر حرکت کسب و کارتان میشود،
که با پیروی از آن میتوانید به تعداد قابل قبولی از مشتریان دست یابید و به طور
چشمگیری سودآوری سازمانتان را افزایش بخشید.
اطلاعات زیر، :
بخش اول: خلاصه مدیریتی برنامه بازاریابی یا مارکتینگ پلن
این بخش باید در آخرین مرحله و پس از تکمیل کل برنامه بازاریابی ( مارکتینگ پلن) نوشته شود
ولی جایگاه آن در ابتدای برنامه بازاریابی شماست(بیشتر در مورد
خلاصه مدیریتی
بخوانید).
این بخش در واقع خلاصهای از تمام قسمتهای برنامه بازاریابی شما را بیان میکند؛
چون خواندن کل برنامه بازاریابی با تمام جزئیات آن زمانبر است و همه مخاطبان نیاز به دانستن همه جزئیات ندارند،
خلاصه مدیریتی اطلاعات اساسی و کلی از برنامه شما را به خواننده ( کارمند، مشاور و …) میدهد.
بخش دوم: مشتریان هدف
مشتریان هدف مارکتینگ پلن، مشتریان شما را توصیف میکند.
شما محصول یا خدمتتان را برای کل افراد جامعه ارائه نمیدهید؛
بلکه هدف شما یک گروه خاص و مشخص از افرادی است
که ویژگیهای این افراد باعث شده هدف محصول یا خدمت شما قرار گیرند.
شما باید ویژگیهای جمعیت شناختی (سن، جنسیت، شغل و …) ، ویژگیهای روانشناختی
(انگیزش، علایق، باورها و …) ،
نیازها و خواستههای دقیق آنها که به محصول یا خدمت شما مرتبط میشود را شرح دهید.
رشد و توسعه کسب و کار
مزیت اینکه هرچه دقیقتر و واضحتر مشتریان هدفتان را بشناسید چیست؟
این اطلاعات به شما کمک میکند که اولا تبلیغات هدفمند و تاثیرگذارتری انجام دهید،
در نتیجه مشتریان بیشتری جذب کنید؛ همچنین در برخورد با مشتریان آتی خود بتوانید به زبان خودشان صحبت کنید،
در نتیجه ارتباط بهتر و محکمتری بین شما و مشتری شکل گیرد.
بخش سوم: پیشنهاد فروش منحصر به فرد
داشتن پیشنهاد فروش منحصر به فرد قوی، یک اهمیت ضروری است؛ زیرا شرکت شما را از دیگر رقبا متمایز میسازد.
پیشنهاد فروش منحصر به فرد، پیشنهادی است که فقط شما توان عرضه آن را دارید و رقبای شما این توان را ندارند.
به عبارتی، مزیت رقابتی شما تلقی میشود و همین باعث میشود که مشتری فقط و فقط از شما خریداری کند.
یک پیام تبلیغاتی مناسب میتواند به مشتری این حس را القا کند که با
خرید این محصول از مزایای ویژهای برخوردار میشود
که محصولات دیگر فاقد آن مزایا هستند.
مثلا پیشنهاد فروش منحصر به فرد شرکت پُست فدکس این است که بسته
شما قطعا و یقینا یک شبه به دستتان میرسد.
همین پیام شناخته شده برای مشتریانی که تمایل به دریافت سریع و مطمئن دارد
حس آرامش خاطر را تقویت میکند.
منبع : کسب و کار
بخش چهارم: استراتژی قیمتگذاری و جایگاهیابی
استراتژی قیمتگذاری و جایگاهیابی شما باید با یکدیگر همراستا باشند؛
مثلا اگر قصد دارید که شرکتتان به عنوان برند رهبر در صنعتی که فعالیت دارید شناخته شود،
قیمت بسیار پایین برای محصولات و خدماتتان مشتریان را دلسرد و از خرید منصرف میسازد.
در این بخش از برنامه بازاریابی، استراتژی جایگاهیابی مطلوب و مورد هدفتان را با جزئیات شرح دهید و بگویید که
استراتژی قیمتگذاری شما چگونه آن را پشتیبانی میکند.
بخش پنجم: برنامه توزیع و پخش
برنامه توزیع شما، جزئیات چگونگی خرید مشتریان از کالاها و خدماتتان را بیان میکند.
برای مثال آیا مشتریان به طور مستقیم از وبسایت شما خریدشان را انجام خواهند داد؟
آیا از توزیعکنندگان یا خوردهفروشان خرید خواهند کرد؟ و … .
به راههای گوناگون و متفاوتی فکر کنید که ممکن است به مشتریان خود دسترسی پیدا کنید؛
سپس این راهها را در این بخش از برنامه بازاریابیتان مستند کنید.
بخش ششم: پیشنهادات ویژه شما
پیشنهادات، معامله خاصی است که شما فراهم میآورید تا مشتریان جدید
را حفظ کنید و مشتریان قدیمی را دوباره به سمت خود جذب کنید.
پیشنهادات میتواند شامل تست رایگان محصول، خدمات رایگان، ترکیبی از
دو یا چند کالا یا خدمت، تخفیف و … باشد.
منبع : کسب و کار
ممکن است کسب و کارتان به اندازه کافی خوب باشد و لزوما به این پیشنهادات نیاز نداشته باشد،
ولی استفاده از آنها باعث خواهد شد که پایگاه مشتریانتان به طور گسترده و سریعتری رشد کند.
بخش هفتم: اقلام بازاریابی
افلام و ابزار بازاریابی، وسایل و امکانات جانبی هستند که شما برای ارتقا کسب و کارتان نزد
مشتریان فعلی و آتی استفاده میکنید.
مانند وبسایت، بروشور، بیزینس کارت، کاتالوگ و … .
شما باید در این بخش مشخص کنید که کدام اقلام و ابزارها را به صورت کامل فراهم دارید،
کدام ابزارها را نیاز است تولید کنید و در کدام ابزارها باید تغییراتی به وجود آورید تا جذابتر و کاربردیتر شوند.
بخش هشتم: استراتژی ترویج یا پروموشن
بخش ترویج یکی از مهمترین قسمتها در برنامه بازاریابی شما است؛
استراتژی ترویج در حقیقت نحوه ارتباط و دسترسی شرکت به مشتریان جدید،
ترغیب مشتریان به خرید و حفظ آنها است.
تاکتیکهای بالقوه فراوانی همچون تبلیغات تلویزیونی، نمایشگاه تجاری، مطبوعات، تبلیغات آنلاین و …
برای ترویج کالا یا خدمت وجود دارد.
در این بخش از برنامه بازاریابی، هر یک از این تاکتیک ها را مورد بررسی قرار دهید،
سپس تصمیم بگیرید کدامیک به شکل موثرتری به شما اجازه میدهد
تا به مشتریان هدفتان دسترسی پیدا کنید.
بخش نهم: استراتژی بازاریابی آنلاین
حقیقت این است که امروزه تعداد زیادی از مشتریان به صورت آنلاین کالاها و خدمات جدید را پیدا میکنند
یا مورد بررسی قرار میدهند. به همین دلیل داشتن استراتژی بازاریابی آنلاین به شما کمک میکند
تا هم از مشتریانی که در فضای آنلاین هستند بهره کافی ببرید و هم مشتریان قدیمی شما
از طریق فضای آنلاین ارتباطشان را با شما حفظ کنند.
بخش دهم: استراتژی افزایش نرخ تبدیل
لازم است در مارکتینگ پلن، برنامههایی جهت افزایش نرخ تبدیل مذاکرات فروش داشته باشید.
یعنی بتوانید مشتریان بالقوه یا سرنخهای فروش که از شما استعلام قیمت میکنند
یا با فروش شما در تماس هستند را به مشتری بالفعل تبدیل کنید.
موارد زیر میتواند به افزایش نرخ تبدیل سرنخ فروش به مشتری ( lead to sale) کمک کند:
تسلط فروشنده بر محصول
افزایش مهارت ارائه محصول
افزایش شناخت از مزیتهای رقابتی محصول نسبت به رقبا
استفاده از داستان موفقیت و مشتریان راضی
پیشنهاد ویژه
منبع :
کسب و کار
رشد و توسعه کسب و کار
دوشنبه 27 فروردین 1397 ساعت 09:41
0
لایک
نظرات
0
+ ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.