راهنمای خرید کفش عروسکی : دوست زیبای بهاری

persianpishraneh.com

راهنمای خرید کفش عروسکی : دوست زیبای بهاری

تاریخچۀ کوتاه کفش عروسکی

 این مدل کفش در واقع اقتباسی از کفش های باله هستند. هرچند کفش های باله اولین بار در قرن ۱۸ به وجود آمدند، اما این مدل کفش عروسکی که این روزها در دنیای مد می بینیم را سالواتور کاپاتزیو (Salvatore Capezio) یک کفاش ایتالیایی ساخت. بعد از دیدن پتانسیل هایی که کفش های ساخته کاپاتزیو داشت، یک طراح مد امریکایی به نام کلر مک کاردل (Claire Mccardell ) از کاپاتزیو خواست که یک پاشنه تخت محکم به آن ها اضافه کند تا او بتواند از آن ها در کالکشن ۱۹۴۱ خود استفاده کند.

در سال ۱۹۴۷، رُز رپتو (Rose Reppetto)) مدل مشهور کفش عروسکی اش را بر اساس آن ساخت و بعد از آن بود که این استایل کفش در دنیای کفش های زنانه شناخته شد. طی سال ها، پرنسس دایانا (Princess Diana) و آدری هپبورن (Audrey Hepburn) عاشق این مدل کفش بودند و در اکثر مواقع از این مدل کفش زنانه استفاده می کردند. همین موضوع باعث افزاش محبوبیت این مدل کفش ها در سرتاسر جهان شد.

علی رغم به روز رسانی این مدل مانند افزودن سگک، به کارگیری پارچه جدید، طراحی اشکال جدید، افزودن بند و چیزهایی از این قبیل، مدل کلاسیک کفش عروسکی تغییر چندانی پیدا نکرد. کفش های عروسکی استایلی راحت و زیبا خلق می کنند و با هر استایلی هماهنگ هستند.

دو روش برای پوشیدن کفش عروسکی

اگر چه می توانید هر کفشی را برای چند استایل مختلف استفاده کنید اما در اینجا می خواهیم دو استایل متفاوت با کفش عروسکی را بررسی کنیم.

۱- کفش عروسکی با شلوار جذب

 

 

  • اگر می خواهید کفش عروسکی خودتان را با یک شلوار جذب بپوشید یادتان باشد که رنگ شلوار با کفش متفاوت باشد زیرا این تضاد ایجاد شده زیبایی کفش و پای شما را دوچندان می کند، در صورتی که کفش و شلوار یکرنگ انتخاب شود، این زیبایی را از بین می برد.
  • کفش عروسکیتان در کنار یک شلوار جذب با یک مانتو طرح دار می تواند استایلی فوق العاده برایتان خلق کند. مانتوهای بهاره و تابستانه که لخت و نازک هستند بهترین گزینه برای این استایل هستند.
  • کفش عروسکی می تواند یک گزینه مناسب برای مکان های رسمی باشد؛ در این صورت بهتر است آن را با یک شلوار جذب و یک مانتو کتی ساده بپوشید. تأثیر یک روسری ابریشمی طرح دار با رنگ های جذاب و زنده را فراموش نکنید.

۲- کفش عروسکی با شلوار گشاد

  • ایجاد یک استایل شیک با شلوار گشاد برای اکثر افراد کار دشواری است، اما کفش عروسکی می تواند کار را برای شما راحت کند. در این مورد توصیه می کنیم که از شلوارهای گشاد با رنگ روشن استفاده کنید تا رنگ کفش عروسکیتان بیشتر نمایان شود.
  • همراهی با شلوارهای گشاد تنها از عهده مانتوهای گشاد برمی آید. رنگ و طرح مانتو در این استایل از اهمیت زیادی برخوردار نیست اما به یاد داشته باشید که گشادی مانتو و شلوار باید هماهنگی مناسبی داشته باشند.

نکات مهم برای خرید کفش عروسکی

۱- به دنبال کفش عروسکی باشید که کاملاً به روز باشد. اگرچه کفش های عروسکی کلاسیک هنوز و همچنان کارایی اولیه خود را دارند، اما مدل های متنوع زیادی در بازار موجود است که می توانید از میان آن ها انتخاب کنید. کفش های عروسکی سگک دار، این روزها یکی از محبوب ترین کفش های عروسکی هستند. علاوه بر این مدل می توانید با یک کفش عروسکی بنددار استایلی متفاوت و زیبا برای خود خلق کنید.

پیرو مد روز باشید

۲- حدود قیمتی که می خواهید خرید کنید را مشخص کنید. کفش های عروسکی را در تمام برندها و مغازه های کفش فروشی با قیمت های متفاوت می توانید بیابید، اما به یاد داشته باشید کفش های ارزان ممکن است عمر طولانی نداشته باشند و در مقایسه با کفش های گران قیمت چندان راحت نیستند. بنابراین، در مورد اینکه این مدل کفش را برای چه مواقعی می خواهید تصمیم گیری کرده و سپس خرید کنید.

سر کیسه را کمی شل کنید 
                                

                                
                                    <div class= راهنمای خرید کفش عروسکی

جام جهانی ۹۷ با آنتن های لالی

جام جهانی ۹۷ با آنتن های لالی الکترونیک

سلام به دوستای گلم الان که نزدیک جام جهانیه همه نیاز به یه آنتن خیلی خوب و قوی داریم برای تلویزیون هامون تا از تماشای فوتبال لذت ببریم. 

آنتن لالی الکترونیک مدل های خیلی زیادی داره که اگه با این شماره 7-02166764955 تماس بگیرید میتونید مشاوره هم ازشون بگیرید .فقط کافیه منطقه ای که هستید و بهشون بگید اونا خودشون راهنماییتون میکنن.

و توی تمام شهر های ایران نمایندگی دارن و میتونید شماره هاشون و ازشون بگیرید یا از طریق سایت PERSIANPISHRANEH.COM به صورت اینترنتی سفارش بدید و یک روزه بهتون تحویل میدن.

 

پرشین پیشرانه

 

 

جام جهانی ۹۷ با آنتن های لالی الکترونیک

جام جهانی ۹۷ با آنتن های لالی الکترونیک

سلام به دوستای گلم الان که نزدیک جام جهانیه همه نیاز به یه آنتن خیلی خوب و قوی داریم برای تلویزیون هامون تا از تماشای فوتبال لذت ببریم. 

آنتن لالی الکترونیک مدل های خیلی زیادی داره که اگه با این شماره 7-02166764955 تماس بگیرید میتونید مشاوره هم ازشون بگیرید .فقط کافیه منطقه ای که هستید و بهشون بگید اونا خودشون راهنماییتون میکنن.

و توی تمام شهر های ایران نمایندگی دارن و میتونید شماره هاشون و ازشون بگیرید یا از طریق سایت PERSIANPISHRANEH.COM به صورت اینترنتی سفارش بدید و یک روزه بهتون تحویل میدن.


پرشین پیشرانه


طرح کسب و کار چیست | انواع و اجزای آن

 طرح کسب و کار چیست | انواع و اجزای آن

همه طرح های کسب و کار برای راه اندازی استارت آپ نیست.

کسب و کارها برای اهداف متعددی مثل بهره‌گیری از فرصت‌های بازار،

ورود به بازار جدید و البته تحقق اهداف نیازمند طرح کسب و کار هستند.

کسب و کارها از چنین طرح‌هایی برای پیاده‌سازی استراتژی، تحقق شاخص‌ها،

هدف‌گذاری دقیق‌تر، کنترل و اجرای پروژه‌های مورد نیاز از طرح کسب و کار بهره می‌برند.

۳) انتخاب طرح کسب و کار مناسب شما

در نظر داشته باشید که طرح کسب و کار سندی هست که باعث می‌شود

موفق‌تر شود بنابراین باید به نسبت آنچه نیاز دارید آن را تنظیم کنید و

همانقدر که نیاز هست بابت آن وقت بگذارید. خیلی وسواس در این مورد نیازی نیست

به خرج دهید چرا که در اکثر اجزا طرح‌های کسب و کار مشابه هستند

اما به هر حال خوب است با ۳ نوع معمول آن آشنا شوید.

ارائه کنید.

طرح کسب و کار داخلی – The Internal business plan

همانطور که از اسمش مشخص است طرح کسب و کار داخلی مرتبط به استفاده درون سازمانی است.

در نتیجه نیازی نیست تیم و کادر مدیریتی معرفی شود.

طبیعتا از ساختارهایی که جهت ارائه به اشخاص خارج از سازمان ارائه می‌کنیم خارج است

و بر موضوعاتی از جمله فرایندهای اجرایی، دستورالعمل‌ها، بوجه، اهداف، شاخص‌های

تحقق هداف و پیش‌بینی‌ها متمرکز است. در طرح کسب و کار داخلی

برنامه‌های بازنگری و مرور دوره‌ای عملکرد حائز اهمیت است.

با توجه به اینکه چنین طرح کسب و کاری جهت استفاده پرسنل سازمان کاربرد دارد،

از معرفی سازمان و جزئیات صرف نظر می‌شود.

طرح کسب و کار خارجی – External business plan

آنچه احتمالا به عنوان طرح کسب و کار می‌شناسیم طرح کسب و کار خارجی است.

طرح های کسب و کار خارجی یا اسناد رسمی طرح کسب و کار،

برای مطالعه ذی‌نفعان برون‌سازمانی طراحی شدند تا با مطالعه آن

از ماجرای کسب و کارمان آگاه شوند و نسبت به آنچه مد نظر ما است( تامین مالی، همکاری و … ) اقدام کنند.

رایج‌ترین دلایل استفاده از این اسناد، جذب سرمایه‌گذار یا دریافت وام است.

در مواردی معدود این نوع از طرح کسب و کار برای استخدام،

آموزش یا جذب کارکنان کلیدی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۴) اجزای طرح کسب و کار

در حالیکه ما فقط چندین نوع مختلف از طرح های تجاری را مختصر مورد بحث قرار دادیم،

اجزای کلیدی که عملا در همه طرح های تجاری ظاهر می شوند مشابه هم هستند.

این اجزا شامل برنامه بازنگری در طرح، خلاصه استراتژی، اهداف، مسئولیت ها،

شاخص‌های تحقق هدف (اهداف کمی که می توانند اندازه‌گیری شوند) و پیش بینی های اساسی است.

پیش بینی ها شامل فروش، هزینه ها و جریان نقدی است.

طرح کسب و کار چیست | انواع و اجزای آن

طرح کسب و کار چیست | انواع و اجزای آن

همانطور که بحث شد، طرح کسب و کار یک سند ثابت نیست و مرور بر اساس تغییر

محیط و رشد کسب و کار تغییر می‌کند اما نکته کلی این است که اگر بخواهیم

برای اهداف تامین مالی، جذب سرمایه‌گذار و … طرح را ارائه کنیم،

نیازمند سرفصل‌هایی هستیم که عموما شامل سرفصل‌های زیر می‌شود:

خلاصه مدیریتی

اگر قرار باشد سرمایه‌گذار فقط یک بخش از طرح کسب و کار را بخواند قطعا به سراغ خلاصه مدیریتی می‌رود.

خلاصه مدیریتی یک نمای کلی از هر آنچه طرح کسب و کار به دنبال است، ارائه می‌کند.

خلاصه مدیریتی باید اشاره  کلی به مسئله ای که کسب و کار حل می‌کند،

راه حلی که ارائه می‌کند، بازار هدفی که دارد، اهم موضوعات مالیاتی و تیم مدیریتی داشته باشد.

نگاهی کلی به سازمان

برای مطالعه‌کنندگان برون‌سازمانی طرح کسب و کار، این بخش ارائه دهنده ساختار سازمانی،

تاریخچه و مکان فیزیکی کسب و کار است.

در این بخش عموما بیانیه ماموریت کسب و کار ارائه می‌شود.

کالا و خدمات

این بخش تقریبا نشان دهنده ابزار و وسیله تحقق هدف شما از کسب و کار است.

در این بخش به طور کامل توضیح داده می‌شود که کالا یا خدمت پیشنهادی قرار است

چه ارزش افزوده‌ای ارائه کند و چگونه مسئله یا مسائل مشتریان بالقوه را می‌تواند حل کند.

همچنین مسئله کلیدی دیگر مزیت رقابتی و تمایز از سایر کالا/خدمات مشابه در بازار است.

بازار هدف

افرادی که در نظر دارید تا به آنها بفروشید، به اندازه کالا/خدماتی که ارائه می‌کنید حائز اهمیت هستند.

بنابراین نیاز است اطلاعات قابل قبولی در مورد ویژگی‌های مشتریان سازمان وجود داشته باشد.

هرچه بهتر مشتریان بالقوه سازمان شناسایی شوند،

احتمال موفقیت برنامه‌های بازاریابی و فروش بیشتر می‌شود.

برنامه فروش و بازاریابی

برنامه فروش و بازاریابی اطلاعات دقیقی از شیوه فروش محصول به مشتریان است.

این بخش طرح کسب و کار باید ارائه دهنده قیمت‌گذاری محصولات،

جایگاه کسب و کار در بازار، شیوه‌های فروش، شیوه‌های تبلیغ و ترفی و فرایندهای فروش است.

اهداف و شاخص‌های تحقق هدف

این بخش متمرکز بر برنامه‌های اجرایی، مسئولین اجرای پروژه‌ها،

اهداف مورد نظر جهت تحقق، زمان مورد نظر( تاریخ سررسیدها) است.

همچنین در این بخش باید مشخص شود که دقیقا معیار از موفقیت برنامه‌ها چیست و چگونه قرار است

موفقیت آنها اندازه گیری شود.

ممکن است تعداد تماس با واحد فروش، تعداد مراجعین به وبسایت ، تعداد مشتری،

تعداد فروش کالا و تعدادی شاخص دیگر در این بخش در نظر گرفته شود.

تیم مدیریتی

فصل تیم مدیریتی یک طرح کسب و کار برای کارآفرینانی که به دنبال سرمایه گذاری هستند، بسیار مهم است.

در این بخش اعضای تیم، تخصص‌ها و چرایی انتخاب آنها به عنوان پرسنل است.

نیازمندی منابع انسانی و تیم اجرایی در این بخش می‌تواند مطرح شد

تا برنامه‌های جذب نیرو نیز در نظر گرفته شود.

برنامه مالی

بخشی که می‌تواند پختگی طرح کسب و کار را محک بزند، بخش برنامه‌ریزی مالی است.

چقدر پول به کسب و کار تزریق می‌شود و حاصل این سرمایه‌گذاری چقدر درآمدزایی دارد؟

زمانی که برنامه مالی طراحی می‌شود توجیه‌پذیری جذب نیروهای جدید، خرید دارایی و … نیز ممکن می‌شود.

طرح کسب و کار در واقع به سرمایه‌گذار سیگنال می‌دهد که کسب و کار

مورد نظر چقدر سرمایه و پول برای آغاز کار نیاز دارد و در ازای آن چقدر می‌تواند

درآمد و سود ایجاد کند. معمولا در این بخش بودجه فروش، هزینه‌های پرسنلی، صورت سود و زیان،

صورت جریان وجوه نقد و ترازنامه مورد بررسی قرار می‌گیرند.

منبع : کسب و کار